Friday, July 27, 2018

[instiz] RANDOM THINGS FOUND ON INSTIZ (WITTY CHRISTIAN GOOD, SUN STICK AD & SONG JIHYO AND LEE KWANGSOO)

[instiz] GOOD IDEA FOR CHRISTIAN GOODS……




Moses dividing the seas

post response: +6
original post: here

1. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
2. Ah this is so cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
3. The fish at the bottomㅋㅋㅋㅋㅋ so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
4. Wow, where can I buy this…?!
 
5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Wow so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I want it
 
6. Cuteㅋㅋㅋ
 
7. That’s seriously a good ideaㅋㅋㅋㅋㅋㅋ it makes me want to buy it
 
8. Totally cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ the idea is jjang



[instiz] SUN STICKS ARE NOT STICKY

T/N: it’s an ad that advertises sun sticks


post response: +1
original post: here


1. No but who puts that much sunscreen?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
2. What theㅋㅋㅋㅋㅋ
 
3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
4. This is almost glue level
 
5. That’s too exaggeratedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
6. ㅋㅋㅋ they have no consideration
 
7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ do they think that people will buy it if they put it like that?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
8. ㅋㅋㅋㅋㅋ too obviousㅋㅋㅋ



[instiz] SONG JIHYO: I DIDN’T BRING UNDERWEAR…ㅠㅠ
“ I seriously didn’t bring underwear…ㅠㅠ

“I can lend you!! ㅎㅎ”

“But what about the size..?!”
“I have XS too!!”

“In case you didn’t know… ㅎ ㅎ (???)”

original post: here

1.ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ what the hellㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
3. No but whyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
4. “In case you didn’t know” makes it even funnierㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
6. It’s even funnier because after that, Song Jihyo was like “ok lend them to me”ㅋㅋㅋㅋㅋ
 
7. What ep. Is that?
> 180429 ep. 530
 
8. I seriously like Kwangsoo…..
 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com