Thursday, January 17, 2019

[theqoo] I WANT TO DATE A HANDSOME HIGH SCHOOLER

t/n: the context is that OP is trying to share her "type" online (she's obviously an "adult") and people are trolling her in her post, there are too many comments, we'll pick a few :D

Title: I want to date a handsome high schooler
OP: 
You need to be really rich, 
I don't want conversations that sound like "It's gym class, I'll eat then come" or "Today I have an exam, so I'll finish earlier"

Comment: Ah nuna, this is the last time, one last cigarette I beg you... Ah f*ck you can't even do this when we're in this relationship!!!!!!!!
 > (just passing by) ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Ah f*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Comment: Nuna, my mom.... she told me to not date people who's resident numbers start with 9........
(T/n: it means that he can't date anyone who's born in the 90's)
 > This is where I start cryingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > I'm so annoyed, but this sounds so realistic f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > F*ck
> Wow... 
> Mine starts with an 8, so I'm safe (t/n: which means she's born in 80s lol)

Comment: Nuna, was the result you got on your March mock test the actual grade you got on on your entrance exam's??
 > F*cking hyper realisticㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 >ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋToo real ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Ah f*cking hate you seriously ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋUghㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Ah F*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Comment: What if our nuna is prettier by wearing this?ㅋ (Pulls out a tint from Daiso in my pocket (t/n: Daiso is Korean dollar store)) Since it's from me, please use it preciouslyㅋ
 > ........
 > F*ck the replyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Comment: F*ck all those comments are starting with nuna and they're all disgusting, are you guys for real? 
 > Nuna let's talk using pretty words
 > Nuna is pretty even when she's madㅋㅋ
 > ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Nuna's speech is always pretty, just like nuna

Comment: Nuna, once I become an adult... Let's go to the bar together... I'm sorry for not being able to bring you anywhere else but to the Colatec right now...
t/n: pic for reference LOL it's basically a party for "old people": 
Related image
 > Are you a grandma...? Who goes to the Colatec ㅠ
 > ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 >ㅋㅋㅋ Hey grandmaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Comment: Nuna, since it's our 100 days today, I dressed to impressㅋ (Ivy Club stitch showing between my shirt's collar)
 > ㅋㅋㅋFreaking hilarious f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Ah I'm dying f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Did you turn it around ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Comment: Nuna I was driving the motorcycle without a licence and ended up at the police station, can you come and pretend to be my mom... I'm so sorryㅠㅠ I love you
 > F*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Crazy ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSo dumb ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Ah Embarrassingㅋㅋㅋㅋ
 > F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋF*ck this kidㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

Comment: Nuna, your resident number starts with a 2? I thought girls start with a 4? (t/n: 2 means you're born in 90's, 4 means you're born in 00's) 

Comment: Nuna actually I was driving your car secretly and crashed into someone else's car ㅠㅠㅠ So sorry ing ing .. But the good news is that I f*cking managed to run awayㅋㅋ I'm pretty cool right? Nuna!
 > Are you crazy ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > F*ck you hit-and-run f*ckerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > ㅋㅋㅋㅋㅋㅋAh f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Comment: Nuna did you watch that historical drama? Was it Reply1988..?
 > Historical drama, I'm going crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Historical drama f*ck ㅋㅋㅋㅋ
 > ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAre you on drugs?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Are you crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Comment: Nuna, my school gave us a job shadowing assignment, can I come to your company?? 
 > Wow refreshing..
 > ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Wow.. ㅋㅋㅋㅋ
 > F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Wow this is f*cking realistic

Comment: Nuna... Mom found out about our relationship.. Sigh... My mom said she'd give you a call soom...
 > Wow F*ck this is freaking interestingㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > F*cking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Comment: Nuna, you're just like mom, your resident number starts with a 2
 > Ah f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > F*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > Ah f*ckㅋㅋㅋㅋ

Comment: Nunaㅠ.ㅠ I'm ruining out of data soon, I'll contact you next month on the 1st day as soon as I can ㅠㅠ Bye bye
+ When meeting: Nuna nuna, can you open your hot spot?~~
 > The best realistic commentㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 > (passing by) Crazy this is freaking real ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ F*ck it's sad
 > ㅋㅋㅋㅋ oh f*ck ㅋㅋㅋㅋ It's freaking hilarious because it's so realistic
 > Wow this is the real dealㅋㅋㅋㅋ

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱㅋㅋㄱ

2. Freaking hilarious seriously ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. What's up with those x-raysㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Ah this is too funny ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

5. This post is too funny

6. F*ck hyper realisticㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Crazy this was too funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com