Sunday, June 30, 2019

[theqoo] IDOL WHO DID A 'SMOKING' GESTURE OUT OF HABITS ON V-APP


original post: here

1. It's even funnier because it's a penㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋf* ckㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. No but is that a pen?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. F*cking hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. At that time, Junjin did a V-live 4 times a dayㅋㅋㅋㅋㅋ I hope he did more nowadays too

8. Let's just be understandingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Ah f*ck this is hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Let's be understanding

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com