Wednesday, July 31, 2019

[theqoo] KYUNGRI'S INSTAGRAM UPDATE AFTER NEWS OF HER LEAVING STAR EMPIRE TODAY



original post: here

1. F*ckㅋㅋㅋㅋ  Congrats on your escape

2. Kyungri-yah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Star Empire??????ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Congrats on your escape Kyungri-yah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. This is so refreshingㅋㅋㅋㅋ

6. You suffered a lotㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Let's walk on the flower path ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

7. Ah f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  You can tell how happy she is

8.  I always knew that she was f*cking pretty but she has wit tooㅋㅋㅋㅋ  Everything she does is daebak

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  You really worked hard

10. Hul she's finally released??ㅠㅠㅠㅠ Finally... Congratsㅠㅠㅠㅠ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com