Sunday, December 29, 2019

[enter-talk] EXO DO KYUNGSOO JUST NOW











original post: here


1. Freaking adorableㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

2. Do Kyungsoo is too cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

3. Do Kyungsooㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ I'm going crazy

4. Look at his red cheeks so cuteㅜㅜ

5. His back of the head is so round, it's so cute he looks like a baby

6. F*king handsome and f*cking cuteㅠㅠㅠ  Do Kyungsoo is definitely a peach

7. When he raised his glasses with the light stick ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. He seriously looks like a baby peachㅋㅋㅋㅋㅋ  His cheeks are so pink

9. Kyungsoo is forever cute and handsomeㅠㅠㅠㅠㅠ

10. F*cking cute.. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com