Wednesday, May 13, 2020

[teen stories] HUL THEY SAID THAT HENRY WENT CLUBBING


His house club ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ the zipper bags are f*cking funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

post response:
[+462][-7]
original post: here
1. [+82, 0]
No but this is so well madeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. [+80, 0]
Wow~~~ the zipper bagsㅋㅋㅋ he's seriously a geniusㅋㅋㅋㅋ

3. [+34, 0]
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+18, 0]
Ah don't say it so seriouslyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+13, 0]
Crazy, the zipper bags.. is he a genius..?

6. [+7, 0]
The zipper bagsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com