Tuesday, February 2, 2021

[theqoo] IDOL LIP SYNCING AT THE AWARD CEREMONIES

 
"Ah f*ck, Horanghae Hoshi-goon is following the rap so freaking well
He looks like a Monbebe who's immersed in Dramarama"

Seveteen's Monsta X lip sync master 

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. As expected, Horangie~

4. Why is he so good?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Ah this is f*cking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. No but Boo Seungkwan is even funnierㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ why is he working so hard?

8. He's f*cking goodㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. That was so long ago. I'm surprised that it's resurfacingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. It's resurfacing and it's f*cking funny

11. Are you sure they are not performing together?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

12. ㅋㅋㅋㅋ it looks like his own stageㅋㅋㅋ he's tearing it up

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com