Sunday, January 14, 2018

[instiz] GROUP WHO STILL LOOKS LIKE ROOKIES AFTER 9 YEARS

It's Infiniteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
This is what happened after they announced the #1 today
? No one got shocked?????????????????/Huh??????????? (look at the right)


They're overdoing itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThe rookies next to them didn't even get surprised but the ones who are 9 years into their debut all got shockedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


post response :+148

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhy are they so scaredㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ too funny

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI thought I was watching dominoes ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Dongwoo is so cute blocking his earsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Oh no this gif is too addicting I watched it over 50 timesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. They must've been shocked since they were standing right next to itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Jang Dongwoo ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhy is he covering his ears when he's shockedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. As expected they're so funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ah this gif is so addicting ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com