Monday, March 5, 2018

[instiz] THE MOST LEGENDARY FOXY ACT FAIL...


post response: +4

original post: here

1. Naeun-ah.... That's not the right place...

2. Aigo... ㅋㅋㅋㅋ 

3. Seokchun nim's concept was actually to stay like that so he looked even more seriousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

4. Oh noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Must you do it ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ His reaction is even funner ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Cute

8. She just gave up ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Unbothered


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com